Mô tả công việc

1. Handle tasks relating to the preparation of Marketing plans and Brand performance evaluation;
2. Work closely with Agencies and co-operate tightly with related departments of the company;
3. Come up with ideas on designing for packaging;
4. Conduct research & survey including: Understand insight, usage habit of product, consumer taste preference, shopping habit, etc.
5. Undertake related tasks for preparing marketing plans of new products development;
6. Conduct survey and market research to consider market potential & consumer needs.
7. Manage the budget of sales volume/amount, marketing expenses, etc.
8. Perform other related duties as assigned by superiors.

Yêu cầu công việc

1. Bachelor’s Degree in Marketing, Economics, Business Administration or related majors;
2. Good command for both written and spoken in English;
3. Proficient in Excel, Word, and PowerPoint;
4. Strong understanding of New product development;
5. Have team-player and demonstrative collaboration skills with a high sense of responsibility;
6. Good at communication and interpersonal skills;
7. Priority for candidates having experience in the FMCG industry.

Phúc lợi công việc

1. Trao đổi trực tiếp khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 458 / 4
Logo Công ty TNHH Ajinomoto Việt Nam Công ty TNHH Ajinomoto Việt Nam
Tầng 5, Golden Tower Số 6, Nguyễn Thị Minh Khai, P. Đa Kao, Q.1, TP.HCM/ Đường Lê Văn Duyệt (Đường số 11 cũ), Khu Công nghiệp Biên Hòa I, Đồng Nai
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Marketing (Marketing Executive)
Công ty TNHH Ajinomoto Việt Nam
Nộp đơn