Mô tả công việc

- Receive phone line from receptionist.

- Read logbook carefully and deal with if have any problems.

- Take note information and making report.

- Inform and send email for Chief about related problems of operator.

- Take note requirements in the day and hand over to the next shift on logbook.

- Take note in cases guest need be helped by others department on logbook.

- Update new head office’s telephone number.

Yêu cầu công việc

- Exactly listen and receive information.

- Exactly transfer information to guest and others department.

- All above tasks and responsibilities reflect clearly basics request of work.

Phúc lợi công việc

- According to the provisions of the Company and the Labor Law.

- Attractive salary

- 100% service charge in probation period

- Attractive Bonus

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 268 / 1
Logo Công ty Cổ phần NAMAN Công ty Cổ phần NAMAN
Tổ 53 Tân Trà, đường Trường Sa - Phường Hoà Hải - Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng.

Ngày đăng tuyển
17/02/2024

Nơi làm việc
Đà Nẵng

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Nhân viên tổng đài (Thời vụ 6 tháng - Operator)
Công ty Cổ phần NAMAN
Nộp đơn