Mô tả công việc
  • Demonstrates understanding of shoppers and customers behaviors specific to the region to develop right strategy at right region.

  • Perform full year planning trade activities in line with business objectives/ brand objectives

  • Execution of National and Regional customer marketing strategies and sales-related events for all company products based on Brand Strategy.

  • Drive sales out performance by building and developing brand image, grow volume and revenue through executing trade and channel activities.

  • Build collaborative plans with key partners and key accounts that share a focus with the company’s entire portfolio.

  • Responsible for the National MONT Trade Marketing Budget (track all spend, monthly reporting).

  • Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.)

Yêu cầu công việc
  • 4 years at least in Trade Marketing specific in On Trade Channel/ HORECA.

  • Excellent verbal and written communication skills, English skill is preferred.

  • Fact base and data driven analysis

  • Able to work independently and travel to region

  • Strong negotiation skill

  • Able night visit outlet is preferred

Phúc lợi công việc
  • Discussed during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 626 / 0
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Trade Marketing (Modern On Trade Manager)
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn