
Office Admin (06 months)
Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.)
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
Duties and responsibilities:
- Greet visitors coming to the office and direct them to the person they are visiting; Answer incoming calls and greet office visitors in a friendly and professional manner;
- Handle office subscription contracts with all office facility providers; receive monthly bills and prepare payment on time.
- Maintain the tidiness of the reception area;
- Supervise the sanitary staff; manage office stationery and equipment; Keep office records updated;
- Raise monthly purchase requisition for approval and proceed to buy office stationery and supplies for Pantry and other requests
- Raise purchase requisition for approval and proceed to buy office equipments such as table telephone, chairs, desk,….if necessary;
- Up-date and distribution of Employee Telephone List;
- Office contact point to the landlord, all office service vendors; Receive invoices for rental fees, monthly electricity and water usage; check and submit for payment on time.
- Manage meeting rooms’ usage;
- Travel bookings of air ticket, hotel reservation for both local employees and guests from oversea.
- Manage telephone and taxi services and proceed payment
- Manage and operate attendance record machine, extract and send monthly reports to HRM.
- Implementing all instructions and tasks assigned by HR Manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of relevant majors: Business Administration, Economics, Law, Society, English or Human Resource management.
- From 01 - 02 years experience.
- Excellent interpersonal and communication skills, negotiation skills
- Good interpersonal and time managerial skills
- Proficiency with Microsoft applications (Word, PPT, Excel)
- Hard-working, good team player, supportive, proactive, initiative and reliable
- English fluency: Good in Reading & Writing, able to communicate with foreign customers
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 343 / 2
Từ khóa:
Office Admin
P901- 903, Centre Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, P. 8, Q. Phú Nhuận, TPHCM
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên
Ngày đăng tuyển
30/09/2019
30/09/2019
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
1 năm
1 năm
Ứng viên
Nữ
Nữ

Trưởng phòng Hành chính Nhân sự
Công ty TNHH Công nghệ Istar

Nhân viên Pháp lý
Công ty TNHH MTV Trường Luật

Nhân viên Hành chính Nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn công nghệ Excedo

Tuyển dụng Hành chính văn phòng (Nhận việc ngay)
Chi nhánh Công ty TNHH FSI Việt Nam

Nhân viên Hành chính Nhân sự
Công ty TNHH E&D Việt Nam

Trưởng phòng Hành chính Nhân sự
Công ty Cổ phần Kinh doanh ô tô Thủ Đô

Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty TNHH Đào tạo ĐTN

Nhân viên Hành chính nhân sự tổng hợp
Công ty TNHH Thương mại Hayari

Trưởng phòng Hành chính Nhân sự
Công ty TNHH Công nghệ Istar

Trưởng phòng Hành chính Nhân sự
Công ty Cổ phần Sản xuất thương mại Aqua - Vina
Việc làm tương tự

Nhân viên Pháp lý
Công ty TNHH MTV Trường Luật

Nhân viên chứng từ, logistics
Công ty TNHH HP Toàn Cầu

Tuyển Chuyên viên soạn thảo (Thu nhập không hạn chế)
Văn phòng công chứng Nguyễn Việt Cường

Trưởng phòng Hành chính Nhân sự
Công ty Cổ phần Kinh doanh ô tô Thủ Đô

Thực tập sinh Hành chính nhân sự
Công ty TNHH Đào tạo ĐTN
Office Admin (06 months)
Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.)
Nộp đơn
Công ty TNHH Dịch Vụ Trane Việt Nam (Trane Vietnam Services Co., Ltd.)