Mô tả công việc

Handle administration of office to ensure smooth operation & comfort working environment:
- Handle stationary/water/pantry supply, work with tea ladies and building’s representatives to ensure the office is in the best shape
- Work with the building/vendors to ensure all equipments/facilities are working and properly maintained
- Prepare for newcomers onboarding: parking registration, entrance card, name card, health insurance registration,…
- Handle travel and accommodation booking for employees’ business trips, seminars, conferences, …
- Assist express delivery for all departments
- Prepare document to make payment for vendor
- Update leave report, payroll, social insurance, health check
- Support contract and documents signing after vendors are selected
- Order branding gifts and presents for holiday and employees’ special occasions: birthday, maternity,…
- Perform ad-hoc tasks as per request

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree preferred
- 1-2 years of working experience
- Knowledge of office management
- Great time management and expectation handling skills
- Good interpersonal and communication skills
- Great eyes for details
- Good team player
- English proficiency

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 654 / 6
Logo Công ty TNHH Chợ Tốt Công ty TNHH Chợ Tốt
Phòng 1808, Tầng 18, Mê Linh Point Tower, số 02 Ngô Đức Kế, P. Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/04/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Office Admin Executive
Công ty TNHH Chợ Tốt
Nộp đơn