Mô tả công việc
 Administrative:
• Coordinating office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies
• Supervising administrative staff and dividing responsibilities to ensure performance
• Keep stock of office supplies and place orders when necessary
• Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management
• Support budgeting of office running costs
• Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
• Create and update records and databases with personnel, financial and other data
• Track stocks of office supplies and place orders when necessary
• Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned
• Provide general support to partners, legal team and visitors
• Overseeing other office management issues (e.g. stationery, Hardware and travel arrangements)
• Plan in-house or off-site activities, like parties, celebrations and conferences
 HR:
• Assist in the onboarding process for new hires
• Build up and manage C&B process, HR relation process, HR planning budget
• Build up and evaluate KPIs' system
• Build up processes, regulations, documents related to HR.
• Propose internal training and staff development plan.
• Develop and propose the HR policy.
• Other duties assigned by Partners from time to time.
Yêu cầu công việc
Job Requirements:
• Minimum 4 years of experience in HR plus Office Administrative Manager or equivalent position
• Bachelor degree
• Experience working in a service company
• Experience working in a law firm would be preferable
• Proficiency in English
Priority will be given to candidates who can start working immediately.
Phúc lợi công việc
 Annual trip budget;
 Annual leave of: 12 days per year;
 Overseas: training and meeting (if any);
 Training abroad and meetings abroad (if any);
 Compulsory social insurance;
 Taxi card and company car for business trips;
 Attendance fee for business functions/events;
 Internal and external training (available from time to time)
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Logo Công ty Luật TNHH Rajah & Tann LCT
Công ty Luật TNHH Rajah & Tann LCT
Phòng 2&3,lầu 13,Sài gòn center, 65 lê lợi - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
01/12/2017

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
4 năm

Ứng viên
Nữ
Office Administrative Manager Cum HR
Công ty Luật TNHH Rajah & Tann LCT
Nộp đơn

Nguyễn Tiến Đạt Trần Minh Tấn Lê Hồng Sơn Đoàn Ngọc Hoàng Phúc Lưu Thiên Phúc Đỗ Trọng Hoàng Trương Việt Toàn Nguyễn Tấn Lộc Dương Văn Vũ Phạm Trung Dung Trương văn Cương Lê Văn Trung Nguyễn Thành Rin Nguyễn Hàn Tuấn Hải Thạch Trần Thế Nhân Nguyễn Quân Trần Hà Hải Trương Văn Cương Vũ Khải Hưng Tô Hữu Tráng Phạm Anh Hào Trần Phương Đông Từ Văn Bắc Văn Trường Giang Lê Văn Dũng Nguyễn Nhựt Trường Nguyễn Xuân Hiếu Lê Xuân Cảnh Nguyễn Ngọc Lâm Văn Hưng Lê Hồ Thùy Dương Phan Thị Kim Xuyến Vũ Linh Nguyễn Thị Nga Nguyễn Thị Huê Nguyễn Thị Kim Tuyến Nguyễn Thị Thu Hà Nguyễn Thảo Linh Thuỳ Dung Võ Ngọc Lan Chi Phạm Thị Thúy Lê Thị Minh Thư Đỗ Thu Hằng Trần Mỹ Hảo Nguyễn Nữ Châu Sa Đinh Dương Nhi Nguyễn Thị Kim Ngọc Phạm Thị Yến Nhi Dương Thị Hương Giang Trần Minh Anh Nguyễn Huỳnh Tiên Đinh Yến Nhi Nguyễn Mai Anh Nguyễn Thị Quỳnh Hương Huỳnh Thị Ngọc Hằng Lê Ngọc Tình Nguyễn Nữ Thanh Mai Hồ Thị Minh Ánh Huỳnh Thị Ngọc Kim Ngân Lê Quỳnh Như Trần Ngọc Anh Lê Thị Phương Tâm Nguyễn Thu Thủy Nguyễn Thị Ngọc Huệ ĐINH THỊ QUYÊN Nguyễn Thị Huê Trương Thị Thoại Trần Thuý Hà Nguyễn Thị Minh Hằng Nguyễn Thu Quỳnh Vũ Thị Ngọc Phượng Bùi Minh Thúy Hằng Võ Ngọc Lan Chi Nguyễn Vũ Mai Hương Nguyễn Thị Trang VÕ THỊ ANH DANH Vũ Thị Thu Uyên Phan Thị Ngọc Châu Nguyễn Nguyên My Đặng Thị Thuận Ngô Phạm Anh Thư Phạm Thị Hiền LÊ THỊ MAI Trương Khánh Linh Phương Linh Lê Phạm Ritcha Sahay Ngô Thị Hòa Phạm Minh Ánh Huỳnh Thanh Tuyết Phạm Thị Phương