Office Manager
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Our busy, client-focused office needs a reliable, well-organized Office Manager to handle day-to-day operations with a focus on efficiency and time management.
- The Office Manager is responsible for developing intra-office communication protocols, streamlining administrative procedures, inventory control, office staff supervision and task delegation. He/She is responsible for providing office management services to the entire Board of Directors.
- Roles and Responsibilities:
- Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment, bills and errands.
- Organize and schedule meetings and appointments, manage executives’ schedules, calendars and appointments.
- Responsible to develop, implement, organize and maintain office policies, operations and procedures by ensuring office operations and procedures are organized, correspondences are controlled, filing systems are designed and implemented, establish and monitor procedures for record keeping, supply requisitions are reviewed and approved and that clerical functions are properly assigned and monitored.
- Ensure security, integrity and confidentiality of data.
- Ensure office efficiency is maintained by carrying out planning and execution of equipment procurement, layouts and office systems.
- Analyze and monitor internal processes.
- Coordinate with IT department on all office equipment.
- Manage relationships with vendors, service providers and landlord, ensuring that all items are invoiced and paid on time.
- Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease.
- Provide general support to visitors.
- Responsible for creating PowerPoint slides and making presentations.
- Assign and monitor clerical, administrative and secretarial responsibilities and tasks among office staff.
- Perform review and analysis of special projects and keep the management properly informed.
- Responsible for recruiting staff for the office and providing orientation and training to new employees.
- Evaluate and manage staff performance.
- Ensure top performance of office staff by providing them adequate coaching and guidance
- Responsible for ensuring office financial objectives are met by preparing annual budget for the office, planning the expenditures, analyzing variances and carrying out necessary corrections that may arise.
- Participate actively in the planning and execution of company events.
- Handle customer inquiries and complaints.
- Manage internal staff relations.
- Maintain a safe and secure working environment.
- Other additional tasks as assigned by Board of Directors.
Yêu cầu công việc
- Preferably educated to degree level or equivalent with certification in business administration/ Management.
- At least four to five years of proven office management, administrative or assistant experiences.
- Experienced in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and able to work independently with little or no supervision.
- Attention to detail and problem solving skills
- Excellent written and verbal communication skills
- Strong organizational and planning skills
- Proficient in MS Office
- Knowledge of accounting, human resources management, data and administrative management practices and procedures as added advantage.
- Computer skills and knowledge of office software packages
- strong leadership background
Phúc lợi công việc
- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 403 / 1
Từ khóa:
Office Manager
Công ty TNHH Kỹ Thuật TAZ
3rd Floor, Kim Thanh Building, No. 13, Street No. 03, Binh An Ward , District 2, Ho Chi Minh City
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên
Ngày đăng tuyển
02/01/2020
02/01/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Quản lý
Quản lý
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
3 năm
3 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Pháp lý
Công ty Cổ phần Y&B (Cocoon Vietnam)
Trưởng phòng Hành chính nhân sự (Head Of Human Resources)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên Hành chính nhân sự (HR Specialist)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên tư vấn (Dịch vụ pháp lý tín dụng)
Công ty Luật TNHH Người Đồng Hành
Chuyên viên Pháp lý (Legal Executive - Full-Time)
Công ty TNHH Vilean (Level Advise)
Chuyên viên pháp lý
Công ty Luật TNHH Pháp Lý Mekong
Nhân viên Pháp lý, Nhân viên Pháp chế, Cử nhân Luật
Công ty TNHH Kế toán Kiểm toán Gia Minh
Nhân viên Pháp lý
Công ty Cổ phần Y&B (Cocoon Vietnam)
Trưởng phòng Hành chính nhân sự (Head Of Human Resources)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Nhân viên Hành chính nhân sự (HR Specialist)
Công ty TNHH Xe Cho Thuê Mai Linh
Office Manager
Công ty TNHH Kỹ Thuật TAZ
Nộp đơn
Công ty TNHH Kỹ Thuật TAZ