Mô tả công việc
  • Receive customer request, respond, consult customers for product and provide services.
  • Co-ordinate with relative department, prepare relating document for meeting with suppliers, customers.
  • Coordinate with relative department to make a tender, quotation.
  • Work closely and coordinate with oversea suppliers for processing the purchase order, provide documents and follow up the order processing until delivery.
  • Assist Accountant team to issue invoice, make payment for supplier.
  • Support Import & Export documents / find and follow up forwarder to do shipment.
  • Coordinate with engineer to support customer and arrange the goods to deliver onsite.
  • Manage an extra work efficiently, manage document by control system.
  • Be responsible for stock list & inventory, follow the material balance, manage all equipment and goods arrive and sent out to customer; advise to place new order when necessary.
  • Other duties assigned by the Management
Yêu cầu công việc
  • Bachelor in Business Administration or related
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese
  • Management and organization skills, attention to details and manage time effectively
  • Hardworking, positive and high responsibility
  • Experience in administration at least 2 year
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Thưởng
  • Tăng lương
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 573 / 0
Logo Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam
Phòng 601, Lầu 6 Tòa nhà Cienco 6, 127 Đinh Tiên Hoàng, Phường 3, Quận Bình Thạnh, TP. HCM
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/11/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Operation Admins
Công ty TNHH Trends & Technologies Việt Nam
Nộp đơn