Mô tả công việc

• Welcome guests, receive and deliver letters, documents to the Departments, answer calls
• Update and send the contact list
• Do the parking registration for new employees and the form to cut parking for leaving worker
• Maintain and order office supplies, office stationery
• Do the request form, claim form for namecard, Viettel Post, Grab, Taxi Vinasun…
• Manage and coordinate cars, taxi for employees
• Coordinate to do the employee timesheet
• Be ready and responsible to perform any other duties as assigned or required by Direct Supervisor.

Yêu cầu công việc

- College or Bachelors Degree
- Good spoken and written English.
- Good looking, love fashion
- Computer literate (Excel, Microsoft windows, Power Point,..),
- New graduate or 01 year experience in a similar function in a foreign environment.
- Professional appearance and attitude, willing to help others.
- Good communication skills
THÔNG TIN KHÁC
-
Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 21 - 29

Phúc lợi công việc

Phụ cấp khác:
- Phụ cấp cơm trưa
- Phụ cấp đi lại
- Phụ cấp điện thoại
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Ngày nghỉ: 13 ngày phép/ năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 415 / 2
Logo Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Tầng 9, Toà Nhà HUBA, 22 Võ Văn Kiệt - Phường Nguyễn Thái Bình - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ, từ 21 tới 29 tuổi
Receptionist (cum Admin)
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Nộp đơn