Receptionist (cum Admin)
Mô tả công việc
• Welcome guests, receive and deliver letters, documents to the Departments, answer calls
• Update and send the contact list
• Do the parking registration for new employees and the form to cut parking for leaving worker
• Maintain and order office supplies, office stationery
• Do the request form, claim form for namecard, Viettel Post, Grab, Taxi Vinasun…
• Manage and coordinate cars, taxi for employees
• Coordinate to do the employee timesheet
• Be ready and responsible to perform any other duties as assigned or required by Direct Supervisor.
Yêu cầu công việc
- College or Bachelors Degree
- Good spoken and written English.
- Good looking, love fashion
- Computer literate (Excel, Microsoft windows, Power Point,..),
- New graduate or 01 year experience in a similar function in a foreign environment.
- Professional appearance and attitude, willing to help others.
- Good communication skills
THÔNG TIN KHÁC
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 21 - 29
Phúc lợi công việc
Phụ cấp khác:
- Phụ cấp cơm trưa
- Phụ cấp đi lại
- Phụ cấp điện thoại
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Ngày nghỉ: 13 ngày phép/ năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
26/03/2021
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Bất kỳ
Cao đẳng
Nam nữ, từ 21 tới 29 tuổi
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên