Mô tả công việc
  • Manage and communicate directly to customer, regulatory agency regarding FDA requirements for food, cosmetic, drug, medical device…
  • Perform administrative work, to include data entry, word, excel, PDF editing…
  • Draft client reports that explain the regulations that govern products under review and identify any potential compliance issues.
  • More details will be given when interviewing.
Yêu cầu công việc

Skills:

  • Ability to analyze client’s information.
  • A passion for managing information and improving processes/programs.
  • Excellent written, verbal, and non-verbal communication skills
  • Ability to stay organized and handle multiple projects at once.
  • Strong technical and computer skills with proficiency in Microsoft applications (e.g., Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • A natural talent for problem-solving and critical thinking, with the willingness to learn and improve.

Requirements:

  • Bachelor’s degree or higher preferred
  • English speaking skill is a must, Chinese and Thai language are highly considerable.
  • Ability to work extra time in the evening if needed.
  • Ability to travel if needed.
  • Work Monday through Friday, 8:30am – 5pm
Phúc lợi công việc
  • Salary: 500 USD NET/month + Vietnamese commission
  • Annual leave: 12 days/year
  • Health Insurance
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 315 / 10
Logo VPĐD Registrar Corp tại TP.HCM VPĐD Registrar Corp tại TP.HCM
Lầu 18 Khu A,TN Indochina Park Tower,số 4 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: ít hơn 10 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/07/2023

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Regulatory Advisor, Customer Service
VPĐD Registrar Corp tại TP.HCM
Nộp đơn