Mô tả công việc

ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES include the following.
1. Customer Service and Order Management: Liaise with Customer on Quotation, Samples, Orders and Deliveries
2. Offer Management: Compile and follow up on Customer Offers
3. Delivery Management: Coordinate and follow-up on Deliveries to Customer
4. Sales Analysis and Reporting (regular and adhoc)
5. Coordinate and follow up on tasks related to other departments (Accounting, HR, Marketing)

Yêu cầu công việc

MINIMUM QUALIFICATIONS & REQUIREMENTS include the following:
1. Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Retail/Wholesale or related field
2. Female, 25-35 years old
3. Pleasant, outgoing personality
4. Self-motivated fast learner with proactive attitude
5. Preferably 2–5 years experience in sales coordinator or customer service
JOB REQUIREMENTS: Seek dynamic working environment, passion to serve customer, team player, attention to detail, positive/optimistic attitude.

Phúc lợi công việc

1. Social insurance as labor law.
2. 12 days annual leave, 10 public holidays per year.
3. 13th salary bonus & year perfomance bonus.
4. Annual wage adjustment is subject to review one time every calendar year depend on the company performance.
5. Working in a friendly and professional environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 496 / 0
Logo Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
191B Nguyễn Văn Hưởng - Phường Thảo Điền - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/06/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
Sales Coordinator
Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Nộp đơn