Mô tả công việc

- Ensure accurate, clear and efficient verbal and written translated communication between HOD and all staff, internal & external parties
- Arrange, follow up and remind BOD about daily/weekly/monthly work schedule
- Coordinate with external parties and internal departments to organize meetings, events,…
- Prepare required documents, take minutes and interpret in all meetings attended by HOD
- Follow up and manage project progresses.
- Coordinate with other departments in task planning and execution directed by HOD.
- Provide admin assistance such as travel arrangement, document translation, etc.
- Review all documents from other departments before submitting to CEO for approval.
- Prepares reports required by collecting and analyzing information.
- Other tasks required by HOD

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree, major in English, Translation/Interpretation, Business Administration or relevant field
- About 5-year-experience working as Personal Assistant/Secretary/Interpreter
- Fluent verbal and written English
- Planning, organization and time management skills
- Report writing, communication, presentation, skills
- Good at Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint
- Honest, enthusiastic, high responsibility, be able to work under high pressure

Phúc lợi công việc

- Heath care insurance

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 276 / 0
Logo Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
TMDV số 19, Tòa nhà Masteri An Phú, 179 Xa lộ Hà Nội - Phường Thảo Điền - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/04/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Advanced Business Writing, Time Management, Communnication Skill, Secretary Skill

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Secrectary (Real Estate Industry)
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise
Nộp đơn