Mô tả công việc

● Create and update internal databases
● Support on-boarding new employees in order to become fully integrated (including but not limited to: induction training, stationary, working desk, welcome kit, welcome email, create account…)
● Prepare HR documents, like employment contracts, probation contracts…
● Follow up with the new employee for the fully required docs / information submission
● Assist payroll department by providing relevant employee information (e.g. leaves application, sick days)
● Assist other admin tasks as assigned

Yêu cầu công việc

● Final year students/new graduates in College/ University, major in Business Administration or related field
● Strong time management skills
● Good at English
● Good at problem solving skills
● Good at communication and presentation skills
● Team-working and interacts well with people of all levels
● Able to work independently and under pressure
● Familiar with MS Office

Phúc lợi công việc

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 542 / 2
Logo Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam
37B Phạm Ngọc Thạch - Phường Võ Thị Sáu - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
08/06/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Thực Tập Hành Chính Nhân Sự (HR Admin Officer Intern)
Chi nhánh Công ty Cổ phần AEG - Việt Nam
Nộp đơn