Mô tả công việc

- Support paper work.
- Document translation support.
- Support training activities of HR Division.
- Other tasks assigned.

Yêu cầu công việc

- University graduated in Human Resource Management or other majors relating to.
- Good communication skill.
- Proficiency in office computer applications (Word, Excel and Power Point).
- English communication is an advantage.
- Friendly, carefulness, proactive.
- High sense of responsibility.
- Able to working under high pressure.

Phúc lợi công việc

- Knowledge & Experiences:You will gain….
- Monthly allowances;
- Free parking lot at the building (fulltime Internee);
- To participate in the training programs of the company (professional skills, interpersonal skills);- New, first-class office in Phu My Hung Tower, District 7, HCMC;
- Opportunity to join Team building/ Outing/ Indoor activities/ Parties/ Annual travel with the company;
- A young dynamic environment, professional, working and learning opportunities related to investment knowledge, directly from experts in the securities industry.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 377 / 2
Logo Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng
Tầng 3, CR3-03A, 109 Tôn Dật Tiên - Phường Tân Phú - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/07/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Thực Tập Sinh Nhân Sự
Công ty Cổ phần Chứng khoán Phú Hưng
Nộp đơn