Mô tả công việc

- Demonstrates understanding of shoppers and customers behaviors specific to the region to develop right strategy at right region.
- Perform full year organizing trade activities in line with business objectives/ brand objectives.
- Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial departments and external partners.
- Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
- Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and propose innovative ideas.

Yêu cầu công việc

- University degree in Business Administration, Economics, Marketing.
- Knowledge of professionally trade marketing activities.
- At least 3 years working experience in the relevant field in beverage industry or FMCG.
- Expert in data analysis is required. Analytical thinking and problem-solving oriented.
- Good & clear communication, negotiation and presentation skills.
- Fluently spoken and written in English.
- Open-minded and enthusiasm.
- Dedication and commitment.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 402 / 0
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Traditional Off Trade Assistant Manager
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn