Trưởng Phòng Call Center
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization.
- Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
- Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints.
- Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty.
- Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations.
- Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
- Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability.
- Co-ordinate and manage client service projects and initiatives.
- Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs.
Yêu cầu công việc
- Customer focused mindset with proven ability to respond quickly to internal and external needs.
- Skillful in people management, performance management and personal development, including the ability to coach and mentor teams to achieve required performance levels.
- Experience of working to KPI targets and service level agreements.
- Good understanding of relevant policies, processes and practices.
- Internal and external stakeholder relationship management.
- Effective decision making with strong problem-solving skills, and situational judgements.
- Ability to analyse information, and data, and act for improvement.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to adapt and support organizational change.
- Confident in the use of technology with strong ITC skills.
- Ensure levels of customer service and the quality of output meets required standards through regular monitoring.
- Ensure a high level of customer satisfaction at all times.
- Relevant industry qualifications.
- Minimum 5 - 7 years’ experience in the field of customer care and relationship management out of which at least 03 year in the position of Call Center Manager.
- Fluent in English is a must.
Phúc lợi công việc
- Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 279 / 0
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
27/11/2020
27/11/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng
Chăm sóc khách hàng
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Hành chính nhân sự tổng hợp
Công ty Cổ phần Vũ Hoàng Telecom
Thư ký
Công ty TNHH Đại Lý Thuế TN
Thực tập sinh Pháp lý
Công ty Luật TNHH Một Thành Viên Tín và Tâm
CVC xử lý nợ tín chấp KHCN (Hồ Chí Minh)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Nhân viên kinh doanh
Công ty Cổ phần Quốc Tế Haseca Mekong
Chuyên viên Pháp lý
Chi nhánh Công ty Luật TNHH Duy Ích tại thành phố Đà Nẵng
Nhân viên Hành chính nhân sự tổng hợp
Công ty Cổ phần Vũ Hoàng Telecom
Nhân viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Tuần Châu Hà Nội
Chuyên viên Pháp lý dự án
Công ty Cổ phần Xây Dựng Entiz
Nhân viên Văn phòng hành chính, Kế toán
Công ty TNHH Xăng dầu Housinco
Việc làm tương tự
Chuyên Viên Xử Lý Nợ Tố Tụng KHCN (Thái Bình, Vĩnh Phúc, Hòa Bình, Hải Dương, Bắc Giang, Phú Thọ, Quảng Ninh)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
8 Nữ Tư Vấn - Chăm Sóc Khách Hàng
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Call Collections Team Leader
Công ty TNHH Mua Bán Nợ Quốc Tế Việt Nam (VN FIN)
Chuyên viên Pháp lý (Partime/Online)
Công ty Cổ phần DGV Digital
Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Hà Thành Ô Tô (HÀ THÀNH FORD)
Trưởng Phòng Call Center
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam