Mô tả công việc
  • Understand & manage customs Clearance dept’s budget.
  • Reduce CFC cost, fixed cost.
  • Deploy cost down plan to area.
  • Build KPI system for each office.
  • Make monthly report and analyze result.
  • Update new/amended customs regulation to internal departments.
  • Guide/advise to the clients/internal depts on the correct procedures for the import and the export at one customs office.
  • Use efficiency the human resource in area such as : human, facility,… to maximize productivity of each staff.
  • Set up training plan for each position.
  • Review & finalize training course outlined.
Yêu cầu công việc
  • At least 05 years experienced in Logistics, or Supply Chain or Sea Freight of MNC or big organization field.
  • Customer focus.
  • Teamwork.
  • Communication.
  • Problem Solving and Decision-making.
  • Leadership.
  • Planning.
  • Organizing and supervisory.
  • Guiding and coaching.
  • Motivation.
  • Risk management.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 355 / 0
Logo Chi Nhánh Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Thành Phố Hồ Chí Minh Chi Nhánh Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tòa nhà Saigon Riverside Office Center, Số 2A-4A, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Trung cấp

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng
Chi Nhánh Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn