Mô tả công việc

- Go around to all centers to supervise day-to-day operation and support CCO based on schedule.
- Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution in a timely manner.
- Plan, recruit, train and coach CCO.
- Develop staff competency to increase the productivity of the team through encouragement and empowerment.
- Develop customer satisfaction goals and coordinate with the team to meet them on a steady basis.
- Develop service procedures, policies and standards.
- Maintain accurate records and document all customer care activities and discussions.
- Assess service statistics and prepare detailed reports on the findings.
- Manage the approved budget of the customer care department.
- Stay informed on the latest industry techniques and methods.
- Other task from line manager.

Yêu cầu công việc

- University degree or above.
- At least 3 years experience in customer services.
- Fluent in English.
- Analytical and critical thinking skills.
- Good leadership and interpersonal skills.
- Well-developed presentation and communication skills.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 320 / 0
Logo Công ty TNHH Speak up Viet Nam Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn