Mô tả công việc

- Develop tailor made plans per channel focusing on key brand priorities.

- Ensure proper alignment with our main brands/suppliers.

- Support sales team in selling and implementing those brand plans.

- Maintains high level of Internal Customer Service (Internal Customers being our sales force).

- Works on keeping high level of satisfaction among their key accounts.

- Proactively checks on their customer’s objections.

- Focuses on key suppliers retention and growth by insuring proper contact at all levels of the organization.

- Prepare each supplier visit with proper and detailed business review.

- Always keep their sales tool kit complete and updated.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Marketing or Business Administration.

- At least 6 years’ experience in FMCG companies. Prefer candidates have experience in Horeca channel.

- Good experience in brand building & marketing operation activities (Sampling, planogram standards,…), and Trade marketing.

- Able to work under pressure.

- Good numeric skill.

- Good team work and communication with other departments.

- Good command of PowerPoint and Excel.

- Good command of English.

Phúc lợi công việc

- Deal with the company.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 310 / 0
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Trade Marketing
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn