Mô tả công việc

a. Customer Services

- Coordinate with Center Manager to distribute visit to Education Consultant

- Update visitors’ info on CRM.

- Become a service hub to receive all customer/student feedback/complaints as the center level.

b. Student Services

- Coordinate with the Academic and Admissions Department to do the survey to customers and students all the time.

- Assign cabins in the system for students learning Multimedia.

c. Operation- Maintain center operation: check the temperature of classes, keep center clean and tidy, good music, good smell, etc.

- Support Academic and Admissions departments in center's event organizing.

- Support Marketing team to implement the promotion campaign as center level...

Yêu cầu công việc

- College degree or above

- Good verbal communication skills in English and Korean

- Exhibits positive attitude.

Phúc lợi công việc

- Professional training/ coaching

- Free English course up to 60mil/ year

- Paid annual leaves

- 13th salary payment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 791 / 0
Logo Công ty TNHH Speak up Viet Nam Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
28/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Customer Care Officer
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn