Mô tả công việc

· Assisting the HR Manager in selection process of operator positions
· Overseeing all matters relating to the employment of seasonal/contractual operators
· Contracting and monitoring the performance of the supplier to BD canteen
· Monitoring rented vehicles’ movement for payment purpose
· Consolidating requisitions, ordering and monitoring the use of stationary and office supplies
· Assisting the HR Manager in organizing employee events
· Preparing HR reports (Monthly, quarterly and annually)
· Applying for visas, passports, work permits, resident cards for expat employees
· Assisting expat employees in issues relating to their living in Vietnam
· Booking air ticket, reserving hotels for employees’ business trips

Yêu cầu công việc

- University Graduate in Business Administration, Human Resources, English, or related fields.
- Preferably Junior Staffs specializing in Admin, HR functions
- Proficient in use of Microsoft software – Excel, word, Power point, ….
- Can speak, write and understand English (Fair)
- Fast learner

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 415 / 3
Logo Công ty TNHH URC Việt Nam Công ty TNHH URC Việt Nam
Số 42 VSIP Đại lộ Tự Do, VSIP 1, Thuận An, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/01/2019

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ
Tuyển dụng Admin Assistant
Công ty TNHH URC Việt Nam
Nộp đơn