Mô tả công việc
  • Urgent support
  • Customer complaints
  • Asking quotations
  • Consumable/Spare Parts Quotations to Customers
  • Service Repair/ Preventive Maintenance/ Installation contracts
  • Approved PCS sent to Sales Admin Support
  • Opportunity of Consumable/ spare part/ service contract on SFDC
  • Based on date of AWB of equipment and written transfer duties forms given by Sales people to make sure service engineers are updated with equipment available and have proper installation schedules.
  • Follow up/collect Acceptance Protocol and issue Warranty Certificates.
  • Updated and provide information to internal relevant people such as: installation date, repair status, warranty period, machine history……
  • Alert service engineer on stock arrival/ available so that they can proceed for part replacements.
  • Ask approval of Car booking for service engineers
  • Stock in/stock out follow up.
Yêu cầu công việc
  • Certificate/Diploma in Business Administration, or equivalent
  • At least two years' experience in a similar role
  • Administrative management skill (time & jobs managing...)
  • Demonstrate basic analytical skills and attention to detail
  • Demonstrate proficiencies in office productivity tools (e.g. Excel, Word and PowerPoint)
  • Experienced on SAP, FSDC.
  • Can read and write English.
Phúc lợi công việc
  • Discuss during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 486 / 1
Logo VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh
285 Cách Mạng Tháng Tám , Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Sales Admin Coordinator
VPĐD Công ty TNHH DKSH Việt Nam tại TP Hồ Chí Minh
Nộp đơn