Mô tả công việc

· Fully responsible for C&B tasks (Labor contract, Payroll, Benefits, employee database)
· Update employee database daily
· Prepare monthly payroll accurately and timely
· Handle all employee insurance issues
· Complete quarterly personal income tax declaration for employees and report to tax dept.
· Implement HR policy & procedures
· Ensure all company policies and procedures are up to date in line with current employment law.
· In charge of recruitment: job posting, candidate application and candidate screening, handle procedures related to welcoming new employees, working with Headhunter on recruitment to find Manager positions or more.
· Regularly update latest regulations on Labor Law.
· Supporting the Head, BOD to solve issues related to Human Resources.
· In charge of other jobs: Labor report for the first 6 months and the end of the year, payroll scale, registration of labor regulations ...

Yêu cầu công việc

· Bachelor’s degree
· At least 1 year experience in HR C&B
· Have good knowledge of labor law and tax law
· Strong time management and organization skills
· Ability to self-motivate
· Good attitude and team work
· Able to work under pressure to meet tight deadline and to handle multiple tasks
· Good interpersonal skills

Phúc lợi công việc

- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 445 / 4
Logo Công ty TNHH Truyền Thông Ureka Việt Nam Công ty TNHH Truyền Thông Ureka Việt Nam
143 Lý Chính Thắng ,Phường 7, Quận 3
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/10/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển gấp C&B Executive (HR Executive)
Công ty TNHH Truyền Thông Ureka Việt Nam
Nộp đơn