Mô tả công việc
  • Welcome customers (walk-in/booked) with professional & helpful manner. Get & verify their information to identify the source they come from. Update information to C+ (with walk-in cases).
  • Answer incoming calls, within three rings, positively and warmly.
  • Accurately direct caller to the appropriate people courteously and professionally.
  • Print out and Update this list of customer. Coordinate the request of canceling/postponing meeting of customers to the related parties.
  • Ensure the tidiness & presentability of the entrance to reflect positive impression of customers.
  • Update the timetable of all the classes on the notice board.
  • Prepare materials for the Academic.
Yêu cầu công việc
  • Experience in customer services.
  • Analytical and critical thinking skills
  • Management skills
  • Customer-centric attitude
  • Well-developed presentation and communication skills
  • Fluent in English
  • Good at Excel, Microsoft Words, Powerpoint
Phúc lợi công việc
  • Having chances to get attractive company bonus every month/year
  • Company trip once a year + Joining party
  • Salary and position is reviewed 1 time a year
  • Bonus by individual ability and company’s performance.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 355 / 0
Logo Công ty TNHH Speak up Viet Nam Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng, Phường 4, Quận 3, Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
31/10/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng
Tiếng Anh, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Supervisor)
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn