Mô tả công việc
  • Coordinate with Store Manager & Area Manager to understand Store Operation and Consumers Habits/ Demands/ Insights differs from each store
  • Market observation to analysis Pros & Cons of different Local Store Marketing Activities from key competitors & F&B industry
  • Responsible to develop & implement LSM that fits with each store performance
  • Responsible to set up SOP/ detail guideline/ instruction/ process for Ops to follow up & improve quality/ performance
  • Closely follow up at store to monitor & evaluate LSM effectiveness, ROI
  • Responsible to work & influence with cross-function including: Legal, Finance, IT, Procurement, Designer, Supplier….
  • Develop & implement activity for store opening that in line with Brand Strategy
  • Responsible for execution of Brand Marketing intiatives in store
  • Work within budget for LSM activities and achieve Sales and other targets
  • Build relationships with the local community such as schools, offices, and other customer organisations.
Yêu cầu công việc
  • 2 - 3 years working experience in F&B (Marketing/ Operation)
  • Analytical skills (TC/ TA/ Sales/ Profit/ ROI)
  • Communication & Presentation skills
  • Market observation, SWOT, customer insights understanding
  • Problem solving skill, good planner
  • Hospitable, enthusiastic
  • Fast learner, high energy, active, pressure adapter, good coordinator.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 334 / 1
Logo Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
300-302-304 Trường Sa - Phường 02 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
MarketingKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Local Store Marketing (Wrap&Roll)
Công ty Cổ phần Ẩm Thực Chảo Đỏ
Nộp đơn