Mô tả công việc

- Declare the customs declaration (import and export customs declaration)
- Work with local authorities like Custom Department, Vietnamese Register, and Finance Department
- Work and negotiate with Clearance Custom Agents to guarantee cost efficiency
- Responsible for all related documents, procedures, process in receiving shipment on time, efficiently
- Working with truckers, forwarders and transportation services
- Deal with all issue related to import - export activities
- Other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

- Graduate from College/ University with related major in: Foreign Trade, Import / Export, Logistics, etc.
- 1 - 3 years of experience in similar position
- Proficient Computer Skills (Microsoft Office, Customs Declaration Software and other office applications)
- Good English
- Good communications & negotiation skills
- Male only
* How to apply:
- Interested applicants apply by sending in your updated resume (.PDF or .DOCX) accompanied by a cover letter
* Working location:
- Central districts in HCMC (District 1), in renowned luxury shopping mall.

Phúc lợi công việc

- Fixed salary (negotiation) and end of year bonus
- Team building/ attending event of company
- Training trips and/or attending events abroad.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 452 / 3
Logo Công ty TNHH THG S&S Công ty TNHH THG S&S
Phòng 1101, tầng 11, Bitexco Financial Tower, số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/11/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Logistic Staff
Công ty TNHH THG S&S
Nộp đơn