Mô tả công việc
  • Markerting and sales in domestic market.
  • By helping customers understand the product and answering questions about their reservations, they are somtimes seen as having a role in sales.
  • Take care existing customers and develop new potential customers. Carry out professionnal on-site or remote support activities and close service calls effectively and efficiently.
  • Participate to improve customer satisfaction and achieve competition mindset by finding out and communicating to manage the needs and requirements of customers and competitor activities.
  • Handle daily working relate to operation and documentation. Coordinate with customers and colleagues to full fill the job, solving all the masters/ problem relate to operation job.
Yêu cầu công việc
  • Education background: graduated from Economic, Foreign Trade University; Major charges in Sale & Marketing, International busines or English.
  • Related skills:
  • Strong skill of MS-Office, good communication skills in English and VietNamese especially in spoken and written.
  • Good time management and organization skills.
  • Problem solving skills and handling customer complaint.
  • Blility to work under hogh pressure, either individual work or teamwork.
  • Be careful in dealing with documents.
  • Willing to learn.
Phúc lợi công việc
  • Talk when interview.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 594 / 2
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai, P. Bến Thành, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh (TPHCM)
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/10/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ, từ 22 tới 25 tuổi
Tuyển Sale, Customer Service Staff
Chi nhánh Công ty TNHH Olam Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn