Mô tả công việc
  • Arrange/Taking minutes.
  • Diary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities.
  • Data entry (Sales figures, property listings etc...).
  • General office management such as ordering stationary.
  • Arranging both internal and external events.
  • Collect, examine, and organize evidence and other legal documents for review and c preparation.
  • Draft and proofread correspondence and legal documents, such as pleadings and contracts.
  • Review translation documents.
  • Research regulations, laws, and legal articles to assist with the GM.
  • Communicate with partnered companies to schedule meetings, interviews, and depositions.
  • Manage, organize, and maintain documents in paper or electronic filing systems.
  • Provide general administrative assistance, such as maintaining the calendar and making meeting/travel arrangements.
Yêu cầu công việc
  • 2 - 3 years of experience as an administrative assistant (Preferably in a law firm or in a corporate legal department.
  • Detail-oriented and highly organized.
  • Excellent verbal and written communication skills and professional demeanor.
  • Strong knowledge of Microsoft Office, including Word, Excel, and Outlook.
  • Ability to work independently, manage large workloads, and keep deadlines.
Phúc lợi công việc
  • Thỏa thuận với công ty.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 723 / 3
Logo Công ty Cổ phần ME Holding Công ty Cổ phần ME Holding
236/12/17 Điện Biên Phủ - Phường 17 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/02/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Tập Sự Luật Sư (Kiêm Admin)
Công ty Cổ phần ME Holding
Nộp đơn