Mô tả công việc
  • Greet and announce visitors.
  • Answer and forward incoming phone calls.
  • Take care of meeting and organize event: Year End party, Birthday party, Company trip …
  • Track & report stationery, taxi cards, telephone cost, office supplies,...
  • Travel assistant arrangement (flight, hotel, insurance, visa...)
  • Ensure office equipment is properly maintained and service
  • Update and maintain databases such as mailing lists, contact lists and vendors information
  • Take care of health insurance
  • Other office admin & HR related tasks as assigned
Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree of related majors
  • Good communication skill
  • Detail-oriented, friendly, honest, proactive, flexibility, well-organized and ability to work under pressure
Phúc lợi công việc
  • Attractive Incentives based on Monthly performance
  • Insurance and other benefits in accordance Vietnamese labor code
  • Dynamic working environment
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 470 / 2
Logo Công ty cổ phần Circus Digital Công ty cổ phần Circus Digital
211B Dien Bien Phu, Ward 6 Dist 3, Ho Chi Minh City

Ngày đăng tuyển
28/10/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Trưởng Phòng Hành Chính Nhân Sự (Admin Cum HR)
Công ty cổ phần Circus Digital
Nộp đơn