Admin & Human Resources Officer
Phúc lợi dành cho bạn
Mô tả công việc
• Business trip arrangement: Receive and check information on the Business trip approval and claim form for further approval; arrange appropriate accommodation for staff on business trip.
• Arrange daily transportation to all employees, company guests in best possible service and cost effective manners.
• Monitor consumption of gasoline of company vehicle and prepare monthly report; Follow up maintenance, periodic check, lubricant refill and spare parts replacement of company vehicles
• Monitoring Canteen & Coffee Room operation; Make monthly report and payment.
• Monitoring execution of Security Team to ensure security of the company.
• Providing Office facilities and Office cleaning.
Yêu cầu công việc
- Age from 25 years old
- University Graduate (preferably in Business Administration or Psychology)
- Good at English (read, write & speak)
- At least 1 year of experience in HR & Admin Dept.
- Good Team player, customer service orientation, Trustable, Hard-working & Good communication skill
Phúc lợi công việc
- Thưởng cuối năm
- Chương trình bảo hiểm 24/07
- Có cơ hội đào tạo, phát triển nghề nghiệp
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
25/03/2020
Hà Nội
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Bất kỳ
Đại học
1 năm
Nam nữ, từ 25 tuổi
Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam