Phúc lợi dành cho bạn
Lương tháng thứ 13, thưởng tất cả các dịp lễ
Khám sức khỏe 1 năm/lần
Xe đưa đón tới nhà máy
Mô tả công việc

• Business trip arrangement: Receive and check information on the Business trip approval and claim form for further approval; arrange appropriate accommodation for staff on business trip.
• Arrange daily transportation to all employees, company guests in best possible service and cost effective manners.
• Monitor consumption of gasoline of company vehicle and prepare monthly report; Follow up maintenance, periodic check, lubricant refill and spare parts replacement of company vehicles
• Monitoring Canteen & Coffee Room operation; Make monthly report and payment.
• Monitoring execution of Security Team to ensure security of the company.
• Providing Office facilities and Office cleaning.

Yêu cầu công việc

- Age from 25 years old
- University Graduate (preferably in Business Administration or Psychology)
- Good at English (read, write & speak)
- At least 1 year of experience in HR & Admin Dept.
- Good Team player, customer service orientation, Trustable, Hard-working & Good communication skill

Phúc lợi công việc

- Thưởng cuối năm
- Chương trình bảo hiểm 24/07
- Có cơ hội đào tạo, phát triển nghề nghiệp

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 466 / 1
Logo Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam
Keangnam Tower, Pham Hung Street, Nam Tu Liem District, Hanoi
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/03/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tuổi
Admin & Human Resources Officer
Công ty TNHH Nhà thép tiền chế - ZAMIL Việt Nam
Nộp đơn