Mô tả công việc

- Make PO for purchasing office equipment, stationery and follow up office facility maintenance (ensure all in good working condition).
- Payment: control office expenses (stationery, taxi bill, canteen,... etc), collect invoice, ensure the accuracy and make request for payment as deadlines;
- Booking air ticket, hotel, car arrangement for Foreigners and company members.
- Managing canteen, security, gardener activities.
- Working with relating government authority for Visa, Work Permit,...
- Supporting or rotating the Admin staffs ‘jobs

Yêu cầu công việc

- Male only
- Experience: at least 2 years working at the same position
- English communication
- Education: Graduated from University/College with major: English, Business Administration, ....
- High responsibility, eager to learn, active in work

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 535 / 0
Logo Công ty TNHH Hoya Lens Việt Nam Công ty TNHH Hoya Lens Việt Nam
Số 20 VSIP II đường số 4, Khu công nghiệp Việt Nam-Singapore II, Khu liên hợp Công nghiệp-Dịch vụ-Đô thị Bình Dương, Phường Hoà Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/01/2021

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam
Admin Officer (Working at Bình Dương)
Công ty TNHH Hoya Lens Việt Nam
Nộp đơn