Mô tả công việc

- To book and arrange airline ticket, hotel, car and others as requested.
- To record and manage petty cash, provide the petty cash weekly report and submit to line manager
- To coordinate with Admin vendors/suppliers to prepare payment request and follow with Finance team for on time payment.
- To manage admin incurred cost to ensure expense within budget and to provide monthly report on actual admin expenses.
- To file, arrange and update checklist for contracts/legal documents/resolution/decision/policy.
- Assist in submitting document to tax department, Social Insurance department and other related authorities.
- Other tasks as assigned.

Yêu cầu công việc

- Language: English fluency, Japanese communication
- Experience: New graduate / Inexperienced person is accepted
- Gender: Female
Note: No contact by telephone
* Working location: Hanoi office – 52 Le Dai Hanh, Hai Ba Trung, Hanoi

Phúc lợi công việc

- Salary: negotiation
- Good remuneration package
- Professional working environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 472 / 1
Từ khóa:
Admin Staff
Logo Văn Phòng Đại Diện Fujita Corporation tại Hà Nội Văn Phòng Đại Diện Fujita Corporation tại Hà Nội
P.1901 Tầng 19 Tòa nhà VP Gelex, số 52 Lê Đại Hành - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/03/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Administration, Japanese, English

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ
Admin Staff
Văn Phòng Đại Diện Fujita Corporation tại Hà Nội
Nộp đơn