Mô tả công việc

🚩What you will do:
1. Office Management: Oversee and manage office supplies, equipment, and facility maintenance; Ensure the office is organized, functional, and complies with health and safety regulations.
2. Administrative Support: Manage and maintain office filing systems, both electronic and paper; Handle general correspondence, including emails, letters, and phone calls etc.,
3. Coordination and Scheduling: Schedule meetings, appointments, and travel arrangements for staff as needed; Assist in planning and organizing company events, meetings, and conferences.
4. Support to Lawyers on administrative works:

Yêu cầu công việc

🚩What you will need: Having bachelor's degree; 1 - 2 years of experience in an administrative or office management role; Good command of English; Having accounting skills is more preferred
🚩Application: Interested candidates are invited to submit your CV in English and portrait photo to website;
Location: Lotte Center, 54 Lieu Giai, Ba Dinh, Ha Noi
Working days: From Monday to Friday

Phúc lợi công việc

🚩What you will have: Full salary social insurance after a 2-month probation period; Annual health check-up; Annual company trips; Other welfare policies according to company regulations.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 14 / 0
Logo Chi nhánh của Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn Shin & Kim (Việt Nam) tại Hà Nội Chi nhánh của Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn Shin & Kim (Việt Nam) tại Hà Nội
Phòng 2911, tầng 29 tòa Tây, Lotte Center Hanoi, 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội

Ngày đăng tuyển
17/10/2024

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Administrative (Cum Receptionist)
Chi nhánh của Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn Shin & Kim (Việt Nam) tại Hà Nội
Nộp đơn