Call-Center Manager
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization.
- Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
- Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints.
- Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty.
- Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations.
- Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
- Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability.
- Co-ordinate and manage client service projects and initiatives.
- Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs.
Yêu cầu công việc
- Customer focused mindset with proven ability to respond quickly to internal and external needs
- Skillful in people management, performance management and personal development, including the ability to coach and mentor teams to achieve required performance levels
- Experience of working to KPI targets and service level agreements
- Good understanding of relevant policies, processes and practices
- Internal and external stakeholder relationship management
- Effective decision making with strong problem-solving skills, and situational judgements
- Ability to analyse information, and data, and act for improvement
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to adapt and support organizational change
- Confident in the use of technology with strong ITC skills
- Ensure levels of customer service and the quality of output meets required standards through regular monitoring
- Ensure a high level of customer satisfaction at all times
- Relevant industry qualifications
- Minimum 5 - 7 years’ experience in the field of customer care and relationship management out of which at least 03 year in the position of Call Center Manager
- Fluent in English is a must
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 515 / 1
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
20/10/2020
20/10/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Nhân viên Hành chính nhân sự (8-12 triệu)
Công ty TNHH Dịch Vụ Luka (Luka Wedding)
Chuyên viên Pháp lý hợp đồng
Công ty Cổ phần Đầu tư và Xây dựng Phúc Khang
Tuyển dụng Chuyên viên Pháp lý
Văn phòng đại diện Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Japfa Comfeed Việt Nam tại Thành phố Hồ Chí Minh
Legal Assistant
Công ty TNHH Henrison Law
Kế toán viên
Công ty TNHH Tư vấn & Dịch vụ Tài chính Kế toán M.K.T
Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Hà Thành Ô Tô (HÀ THÀNH FORD)
Phụ trách Pháp chế
Công ty Cổ phần Hà Thành Ô Tô (HÀ THÀNH FORD)
Paralegal Intern
Công ty TNHH Viettonkin Translation
Thực tập sinh Pháp lý (Mảng công ty niêm yết)
Công ty Cổ phần Đầu Tư HVA
Nhân viên Hành chính nhân sự (8-12 triệu)
Công ty TNHH Dịch Vụ Luka (Luka Wedding)
Việc làm tương tự
8 Nữ Tư Vấn - Chăm Sóc Khách Hàng
THƯ VIỆN PHÁP LUẬT
Nhân viên Kế toán
Công ty Cổ phần Thẩm định giá An Phú
Nhân viên Partime pháp lý (Khoản vay PTF)
Công ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Bưu Điện
Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Hà Thành Ô Tô (HÀ THÀNH FORD)
CVC,CVCC Đào tạo & Phát triển (Mảng tố tụng - Hà Nội)
Ngân hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Call-Center Manager
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam