Mô tả công việc

- Being in charge of Admins works
- Being in charge of works related to field of HR for office including in Vietnam and outside Vietnam
- Support higher level manager in compensation
* Admin:
- Welcome guests and connect them with respective wise concetti staffs.
- Car, hotel, flight booking ticket for company/expatriate when having requirement.
- Purchasing essential thing for office if required
- Organize and coordinate with Trade Union to organize staff activities, company’s events.
- Make daily, weekly, monthly report to HQ.
- Manage datamyne system.
- Assistant for GD: making letter of undertaking, service contracts, monthly credit, rebate.
- IT support.
- Translation.
- Auditing as follow GD request.
* HR:
- Recruiting employees including in-house, freelancer for offices when having requirement from AM, PM and CEO
- Being in charge of contract and agreements.
- Supporting higher level manager: keep track time sheet, working hours, manage HR system.
- Make relevant reports.
- Consults with all departments, all levels of management.
- Training for new staff, scheduling and recording the result of internal training sessions, monthly training, hold all the testing.
- Manage all process of promotion.
- Insurance.

Yêu cầu công việc

- University/College graduation with Human Resource/ Economic/ Business Administration major
- 1 years’ experience in Sales Admin or HR
- Can translate relevant documents by English
- Have a high responsibility, careful, have ability to work under high pressure and work over time when necessary
- Fluency in Microsoft Office. (Word, Excel)
- Good communication in English

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 451 / 1
Logo Văn Phòng Đại Diện Tại Hà Nội - Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam) Văn Phòng Đại Diện Tại Hà Nội - Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Tầng 5, tòa nhà 188 Trường Chinh - Phường Khương Thượng - Quận Đống đa - Hà Nội.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/08/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 30 tuổi
Cần tuyển HR Cum ADM
Văn Phòng Đại Diện Tại Hà Nội - Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Nộp đơn