Mô tả công việc
  • Preparation of 8D reports, application of problem solving tools (PDCA, 8D, others). Operating the relevant IT ERP systems (SAP/IFS,..).
  • Initiate quality assurance and quality improvement measures. Check effectiveness and start corrective measures if necessary.
  • Plan, carry out and document audits in accordance with the applicable quality standards and norms. Support of customers in technical and quality issues. Coordination of measures including verification and validation. Participation in the elaboration of QSV.
  • Discussions with customers, development, design and production (e.g.CIP), as well as all production sites.
Yêu cầu công việc
  • Electronics technician or engineer (2-3 years experience).
  • Analytical thinking, ability to work in a team, sense of responsibility.
  • Processing of customer complaints and preparation of 8D reports.
  • Fault analysis on power supplies, chargers and battery packs.
  • Using quality tools FMEA, Ishikawa diagram, 5 Why.
  • English spoken and written well.
  • Cooperation with complaint processing in Germany.
  • Willingness to travel.
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 344 / 0
Logo Công ty TNHH Friwo Việt Nam Công ty TNHH Friwo Việt Nam
Lô 240, đường số 12, KCN Amata - Phường Long Bình - Thành phố Biên Hoà - Đồng Nai.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/12/2019

Nơi làm việc
Đồng Nai

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Complaint Handling Officer (Electronic)
Công ty TNHH Friwo Việt Nam
Nộp đơn