Mô tả công việc
  • Provide support and assistance to the Department’s Director and manager regarding the clerical duties.
  • Draft/ prepare terms and conditions of contract/agreement/minutes .
  • Translate documents, letters, etc; ensure the accuracy and deadline of the translation.
  • Draft letters or notice to be issued to other partners ( e.g. sub-investors, contractors, business partners, etc) according to the instruction of the Director.
  • Keep and arrange all documents of the Department in a tidy manner.
  • Manage all documents of the company (Incoming, outgoing letters, documents, etc) including: scan, upload to company network, keep in right file and place.
  • Other tasks as requested by the Department.
Yêu cầu công việc
  • Having educational background in relation to Vietnamese law (preferred)
  • Excellent in English
  • Experience in working for foreign company (optional)
  • Having a certain level of understanding on commercial contract
  • Having a certain level of understanding on Real Estate project/ industry
  • Proficient in MS Office, Excel, etc
  • Good at organizing and time managing
  • Integrity and confidentiality
Phúc lợi công việc
  • Attractive salary
  • Adequate insurance: Health Insurance, Social Insurance, Unemployment Insurance
  • International and professional working environment
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 443 / 0
Logo Công Ty TNHH Phát Triển THT Công Ty TNHH Phát Triển THT
Khu trung tâm khu đô thị Tây Hồ Tây, Phường Xuân Tảo, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/07/2018

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
MS Office, Fluent in English, Organizing, Management

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Không yêu cầu

Ứng viên
Nam nữ
Contract Executive (Urgent)
Công Ty TNHH Phát Triển THT
Nộp đơn