Mô tả công việc

- Handle and process customer orders, inquiries and questions, according to internal processes and work instructions.

- Receive and handle customer complaints, monitor and evaluate the resolution process, in consultation with relevant stakeholders.

- Track and monitor customer orders, inquiries and complaints in the customer service systems, according to key indicators (e.g. service level, costs).

- Uses TPM methodology and Customer Value Pillar as tool-kits for continuous improvement.

- Administer and document customer orders, inquiries and complaints (e.g. enter data into standard company systems), in accordance with established procedures.

- Identify and exploit cross- and up selling opportunities with existing or new customers and/ or forward these to Sales Representatives or Account Managers.

- Coordinate and supervises activities in assigned team, in line with commercial guidelines and procedures.

- Focus on safety, support business continuity within Customer Service.

Yêu cầu công việc

- Ability to effectively work cross-functionally

- Ability to think both on strategic and operational level

- Experience of working directly with Customers

- Strong listening skills

- Local language + English both oral and written preferred

- Working time: Monday to Friday and half of Saturday

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 569 / 3
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/02/2020

Nơi làm việc
Đà Nẵng

Cấp bậc
Thư ký


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Không yêu cầu

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Assistant (Đà Nẵng, Temp. 8 Months, Outsourced Contract)
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn