Mô tả công việc

- Sales order: receive PO from sales team -> create SO, post & print picking list, send email to other departments
- Follow up sales order: urgent order, special order: new outcross docking, promotion
- Follow up all promotions from marketing team for creating SO
- Follow up custom paper (delivery wine) for Big C system
- Follow up all picking list & send to storage team quickly
- Contact with Sales team, Marketing team, Accounting team, IT team -> solve problem SO on AX system
- Send require to Admin storage team for change product, change sales order, reduce product, and cancel sales order
- Support another Customer Service
- Report to Customer Supervisor

Yêu cầu công việc

- University/ College in Economics/ Business
- At least 1 year experience at the same position in FMCG Company
- Good communication skills
- Can work under pressure
- Carefully & responsibilities
- Team work
- Communication in English

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 486 / 4
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
322 Dien Bien Phu, Ward 22, Binh Thanh Dist., Ho Chi Minh City, Vietnam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Executive
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn