Mô tả công việc

- Process all orders paid by credit card, including checking credit card fraudulent and refund process
- Verify transactions with a different mode of payments such as bank transfer, credit cards, etc...), match payment and booking ID
- Interact with banks and customers to validate the information and to confirm or cancel authorizations
- Initiate refund reversal to the account of the customer;
- Respond to customer queries by phone or e-mail to support and solve complaint cases;
- Support related team with bank statement checking, payment verification, refund status.

Yêu cầu công việc

- Minimum 1-year experience in customer support.
- Good at English (Especially Writing & Reading)
- Understanding of customer service principles
- Experience with banking/ payment systems is a plus
- Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed
- Willing to work under shifting mode (Night shift including)
- Able to adapt in dynamic company culture and fast-paced working environment
- Able to work under pressure and in a large team
- Always bring a positive attitude within colleagues and towards customers

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 317 / 1
Logo Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh	Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Tầng 8 và Tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Executive (E-Booking Service)
Chi nhánh Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn