Mô tả công việc

A. Job brief

  • Customer Service Manager has roles to provide excellent customer service and to promote this idea throughout the organization. The goal is to keep the department running in an efficient to increase customer satisfaction, loyalty, retention and to meet their expectations.

B. Responsibilities

  • Plan and implement short and long goals in customer services management to ensure excellent service to customers.
  • Build relationship with customers and develop/support initiatives to improve services and add value to customers.
  • Assess customer services, delivery and quality issues by conducting customer surveys, customer opinion analysis and customer satisfaction surveys. Handle customer complaints professionally.
  • Design premium service package to serve customer needs.
  • Develop, implement and improve standard operating procedure (SOP) of Customer Service Dept.
  • Lead customer Services team to work proactively and collaboratively with customers and internal function teams such as sales, marketing, logistics, etc. to provide the services to customers effectively and efficiency.
Yêu cầu công việc
  • BS degree in Business Administration or related field
  • A minimum of 8 years’ proven experience in a customer service position
  • Customer service orientation
  • Experience in providing customer service support
  • Working knowledge of customer service software, databases and tools
  • Passionate and proactive
  • Excellent command of English
Phúc lợi công việc
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 299 / 2
Logo Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam
101D Cộng Hòa, Phường 4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
8 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tới 40 tuổi
Customer Service Manager
Công ty TNHH Phân Phối Hữu Toàn Miền Nam
Nộp đơn