Mô tả công việc

- Efficient & high-quality implementation of customer care at the center. CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
- Reporting
+ At all times CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high-quality operations.
- Communication
+ Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the center including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
- Continuous Improvement
+ Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre Operations in line with the strategic goals of their center (s) and the organization.
- Other duties assigned by the Centre Manager

Yêu cầu công việc

- Vietnamese national.
- Holder of Bachelor’s degree
- Be proactive, interpersonal, and detail-oriented.
- Communication skills, both in English and Vietnamese
- Proven selling and persuasive skills.
- Computer literacy

Phúc lợi công việc

- Trao đổi trực tiếp khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 338 / 5
Logo Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
181-183-185 Phố Huế - Phường Phố Huế - Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/04/2023


Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Officer
Tổ chức giáo dục và đào tạo Apollo Việt Nam
Nộp đơn