Mô tả công việc

Inbound:
• Professionally handle high volume incoming inquiries from customers (Email, SMS, Webchat, Facebook, Zalo,…)
• Clarifying the customer's complaints, resolve customer issues or follow escalation process.
• Willing to learn new things and adapt to new environment quickly
• Take high responsibility in serving customers with 'wow' Customer Service
• Get new initiatives to improve processes, daily task
• Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision making.
• Record customer’s consulting on CRM as regulation
• Shift working is accepted

Outbound:
• Make outbound calls to customers to provide/ feedback information, complaint
• Make a call to confirm the transfer information
• Call out for customer care programs: happy call, promotion, after sale event,…
• Ensure the quality and quantity of calls comply with the commitments.

Yêu cầu công việc

• Work experience in a high energy, productive environment.
• Excellence in written and spoken Vietnamese
• Exceptional comprehension and writing skills.
• Learn and develop by themselves
• Soft voice (easy to hear, no regional)
• Analytical with effective negotiation and problem-solving skills
• Microsoft Office skills
• Good teamwork

Phúc lợi công việc

- Health Insurance
- Day off as Company policy
- Meal Allowance

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 374 / 0
Logo Công ty TNHH Giải Pháp Tiêu Dùng NHT Công ty TNHH Giải Pháp Tiêu Dùng NHT
Phòng 2, Tầng 8, Tòa nhà Saigon Centre, 65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
10/07/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Customer Service, Consultant,

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Officer
Công ty TNHH Giải Pháp Tiêu Dùng NHT
Nộp đơn