Customer Service, Support
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
- Consulting services to the customer’s inquiries via email, live chat, phone, etc.
- Providing a polite, professional and accurate communication
- Handling and resolving customer complaints
- Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
- Provide pricing and delivery information
- Collecting or delivering dossiers from/to customers;
- Filling in relevant forms;
- Perform customer verifications
- Contacting and updating with authorities;
- Write and post information to Social networks
- Other activities to help customers finish the service
Yêu cầu công việc
- No working experience required
- Candidate must possess at least a College Degree in Hospitality/Tourism/Hotel Management, Human Resource Management, Business Studies/Administration/Management, Commerce or equivalent
- Logical thinking ability
- Motivated and proactive
- Careful and patient style of work
- Strong written, listening, reading and speaking English skills
- Ability to work under pressure
- Good problem solving, collaboration, and communication skills
- Negotiation skills
- WORKING TIME: Can start asap, work in shifts (the staff is working at the office - shift 1 in 2-month probation, more detail will be discussed in the interview):
- Shift 1: 8:00am - 5:30pm (work at office)
- Shift 2: 5:00pm - 11:00pm (work at home)
- Shift 3: 2:00am - 7:00am (work at home)
Phúc lợi công việc
- A friendly, dynamic and professional environment with great chances to learn new skills and gain valuable experience
- Annual leave, insurance following Vietnam Law and as company’s regulations (social insurance and health care insurance, etc.)
- Annual health checkup
- Competitive salary based on your capabilities and contribution
- Performance review once a year (including review salary, recognize employee’s efforts and identify development/improvement needs)
- Outdoor activities with company support: company trip, team building, birthday gift, mid-autumn gift, 13th-month salary, Year-end party, etc.)
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 351 / 0
Từ khóa:
Customer Service
Công ty TNHH Một Thành Viên The One Vietnam
S4-S5 Ba Vì, phường 15, quận 10, TP. Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên
Ngày đăng tuyển
07/01/2020
07/01/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng
Chăm sóc khách hàng
Kỹ năng
Tiếng Anh
Tiếng Anh
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Ứng viên
Nữ
Nữ
Trợ lý Dự án
Công Ty TNHH H.2.O
Nhân viên Pháp lý, Hành chính
Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn DEDICA
Chuyên viên Pháp lý (Văn phòng Hồ Chí Minh)
Công ty Luật TNHH ANT (ANT Lawyers)
Nhân viên Pháp chế
Công ty TNHH Kiến Vương
Chuyên viên Pháp lý (Xử lý khoản vay quá hạn cho ngân hàng, CTTC)
Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn Doanh Nhân Việt Nam
Việc làm tương tự
Nhân viên tư vấn dịch vụ pháp lý (Công bố Chất lượng sản phẩm)
Công ty TNHH Tư vấn Hệ thống Quản lý PAMV
Nhân viên Pháp lý
Văn phòng Luật sư Trí Nhân
Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Regal Group
Cộng tác viên Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Giáo dục German-Link
Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Giáo dục German-Link
Customer Service, Support
Công ty TNHH Một Thành Viên The One Vietnam
Nộp đơn
Công ty TNHH Một Thành Viên The One Vietnam