Mô tả công việc

- Receive and manage large amounts of video calls, inbound/outbound calls in a timely manner;
- Follow communication "scripts" when handling calls;
- Identify/ Do KYC customers via video calls, verify/clarify customers' information and open account for customers;
- Communicate effectively and analyze risk assessment for new clients;
- Responsible for a good understanding of related regulations, policies and procedures
- Other tasks as assigned by Managers.

Yêu cầu công việc

- Submit resume in English;
- Good skills in English;
- Previous experience in a customer support role;
- Have experience on KYC/AML is preferable;
- Strong phone and verbal communication skills along with active listening;
- Customer focus and adaptability to different personality types;
- Ability to fast react to situations;
- Ability to work under pressure and simultaneously handle multiple tasks;
- Strong attention to details and risk awareness.

Phúc lợi công việc

- Work from Monday to Friday;
- Salary: Negotiable;
- Lunch, mobile, transportation allowance;
- Birthday, marriage, child birth allowance;
- Social Insurance as Vietnamese regulations.
- PTI insurance;
- Fixed Bonus of 300% basic salary per year;
- Professional working environment;

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 351 / 0
Logo Ngân hàng TNHH MTV Woori Việt Nam Ngân hàng TNHH MTV Woori Việt Nam
Tầng 34, Tòa nhà Keangnam Hanoi Landmark Tower, E6 đường Phạm Hùng, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/09/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
E-Kyc Officer
Ngân hàng TNHH MTV Woori Việt Nam
Nộp đơn