Mô tả công việc

1. Call center
- Answers the phone received all of question, complain… and giving solution with simple case and collected information giving for manager to advise if complicated case.
- Updated promotion scheme.
- Confirm order (Announce customer if product OOS and recommend similar product for customer.)
- Received customer’s complain, solve solution (easy case).
2. Order management
- Order stamping .
- To inform deliver for their picking up orders.
- Delivery order issuing.
- Tracking / checking delivery payment claim.
3. Product management
- Product movement tracking status.
- Returned product proceeding.
- Control stock from DC, make sure stock always control enough for customer & discontinuous product slow moving.
- Working with MD, sales & marketing team -> planning for order from Suppliers.
- Transfer for system If out of stock from DC, contact directly with Operation team from Store to transfer from system and apply paperwork.

Yêu cầu công việc

Qualifications & Experience:
- College degree.
- 1 year experience in Ecommerce Sales or call center (FMCG is advantage)
Knowledge, Skills & Behaviors:
- English communication.
- Know how to use computer (word, excel).

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 202 / 0
Logo Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Phòng 2202B, Tầng 22, Tòa nhà Lim, Số 9-11 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP HCM/ Tầng 3, văn phòng phía đông, Aeon Mall Long Biên, 27 Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/07/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Ecommerce Sales Officer (6-month Contract)
Công ty TNHH AEONMALL Việt Nam
Nộp đơn