Mô tả công việc

- Manage the company's documentary, contract, training records, payroll, social insurance.
- Manage, monitor and inspect office equipment and tools, purchase stationery.
- Management of expenses related to administrative activities; internal payroll.
- Work under the assignment by the company's management.
- All details will be discussed in the interview.

Yêu cầu công việc

- University graduated, major in Finance/Accounting/Auditing/ HR
- With at least 2 years relevant experiences.
- Good communication in English is required.
- Careful, meticulous, high responsibility and under high pressure in the work.

Phúc lợi công việc

- Attractive salary and performance related incentive.
- Social Insurance, Health insurance in accordance to Vietnamese Law of Labor.
- Performance related bonus structure.
- Guaranteed 13-month salary.
- Professional working environment.
- Other benefits.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 425 / 1
Logo Văn phòng đại diện Park Corporation Ltd. tại Thành phố Hồ Chí Minh Văn phòng đại diện Park Corporation Ltd. tại Thành phố Hồ Chí Minh
Tầng 03, 146-148 Cộng Hòa - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
General Accounting, Kế Toán Tổng Hợp, Audit, Finance, HR

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
General Accountant
Văn phòng đại diện Park Corporation Ltd. tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn