Mô tả công việc
  • In charge of recruitment jobs (Post job, Read CV, contact with potential candidates, interview and evaluation candidates)
  • Orientation training for new employees ( polices and procedures)
  • Management/ Updating and file record and employees information
  • Updating and record Job Description of employees
  • Check attendance, payroll and payment for employees, on time, in accordance with regulations and confidentiality of salary information.
  • Follow up and updating annual leave for employees
  • Follow up and draft labor contract
  • Calculated annual salary increase, bonus for employees
  • Updating Labor Law,Law of Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance
  • Carry out all jobs related to PIT
  • Carry out all jobs related to employees resign
  • In charge of labor reports
  • Other jobs as your superior’s requirements
Yêu cầu công việc
  • Gender: Female. Age: from 25 years old above
  • Graduated College/University: Business administration, Human resources management, Office Administration, Law
  • At least 3 years experiences in HR jobs
  • Good in MS Office: Word , Excel, Power point
  • English communication. Can use Chinese is an advantage
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 525 / 0
Từ khóa:
HR Admin Officer
Logo Công ty TNHH SML & FT Việt Nam Công ty TNHH SML & FT Việt Nam
Lô A1, Đường 787, KCN Thành Thành Công - Xã An Hòa - Huyện Trảng Bàng - Tây Ninh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/09/2019

Nơi làm việc
Tây Ninh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 35 tuổi
HR & Admin Officer
Công ty TNHH SML & FT Việt Nam
Nộp đơn