Mô tả công việc

- Carry out HR operations, including new employee reception, employee resignation, employee temporary resignation,...
- Co-ordinate and maintain staff administrative records (i.e. staff office space, staff parking, etc), organize store general office and HR files (i.e. Labor contracts, Agreements, Official dispatch, etc.)
- Purchase stationery, necessities, and office equipments and collaborate with IT personnel to manage office equipments and infrastructure to ensure a well-running office
- Monitor and ensure cleanliness and tidiness of the office
- Assist with procedures and paperwork relating to personnel and staffing matters.
- Manage and schedule meeting-room bookings
- Welcome visitors (i.e. candidates, customers, etc.), handle all incoming phone calls and transfer to the related departments or persons
- Administer benefits programs for employee following company's policies.
- Do other tasks will be assigned.

Yêu cầu công việc

- Female (Age 22 – 32)
- Bachelor degree in Economics / Business administration / Law, or equivalent.
- Have over a year of experience in HR and Administration
- Proactive and effective communication. Be active on job
- Good attitude: Staff's Happiness is Your Happiness.
- Basic English and Microsoft Office.
- Active team player – active communication, open mind, and friendliness
- Details orientation.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 542 / 3
Logo Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Phần Mềm NUS Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Phần Mềm NUS
Tòa nhà Waseco, 10 Phổ Quang - Phường 2 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 22 tới 32 tuổi
HR and Administration Executive
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Phần Mềm NUS
Nộp đơn