Mô tả công việc

- Support logistics arrangement & system administration for training delivery (printing, room setup, etc.)
- Support data collection and management for relevant monthly reports and ad-hoc reports
- Support organization communication in terms of internal announcement and internal events
- Support translation of training materials and relevant guidelines
- Other admin tasks as assigned

Yêu cầu công việc

- Minimum 6 months to 1 year experience in related job.
- Diploma/ BA Degree in any discipline.
- Literate in MS office (word, excel, power point..) and database system
- Good communicate in both Vietnamese and English, especially in translation
- Ability to work in a fast paced working environment, detail-oriented, mature, accuracy, think out of the box and time management

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 429 / 0
Từ khóa:
HR Assistant
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN) Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
7th Floor, Etown 3 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh Dist, Ho Chi Minh City/ Kho 20 ICD Tân cảng Sóng Thần , Thị xã Thuận An , Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
26/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 30 tuổi
HR Assistant, Intern
Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
Nộp đơn